Värme i höstmörkret

Tycker det är skönt att mysa med familjen i höstmörkret. Tända ljus och något varmt att dricka. Inte för att jag egentligen längtar efter snö och halka men det blir ändå ljusare ute med snön. Snöade några ensamma små flingor i morse. Mer blev det inte idag.
 
Livet rullar på ungefär som tidigare. Går undan mellan varven när man håller sig sysselsatt. Blir så när jobbet tar sin del och barnens aktiviteter tar sin. Här har jag fått ett nytt roligt intresse - har blivit handbollstränare! Inte för att jag riktigt vet hur det gick till för så där sportintresserad har jag inte varit fram till nu. Tänk vad ens barn kan leda in en på ;-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Kom in på min blogg och hittade en länk från dig... Hoppas allt är bra med dig och familjen. Önskar dig allt gott Ior!
Mvh Lena

2017-12-14 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0