Liten uppdatering

Tänk att det ska vara så svårt att komma igång med skrivandet. Har haft tankarna på att försöka ta upp bloggandet igen. Har varit lite mycket ett tag.

Sedan jag fick ont i ryggen för snart tre år sedan har mycket kraft gått till att hantera det. Under tiden har jag nu nytt jobb sedan augusti. Det har fungerat bättre men inte helt tillfredställande. Jobbar i alla fall heltid, alltid något. Hela resan har tagit mycket på krafterna. Sedan i höstas har jag börjat studera vid sidan av jobbet. En distansutbildning som innehåller en massa intressanta ämnen kring organisation.

Nu sitter jag här igen och älsklingen jobbar, jag känner mig rastlös och kommer inte till ro. Saknar henne. Så är det alltid när hon jobbar. Vill bara att det ska vara morgon och att hon kommit hem igen.

Ska försöka ta mig i säng och försöka sova. Imorgon sover älsklingen och jag tar barnen och hittar på något så att det blir sovvänligt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0