Händelserikt

Så var julen över och arbetet igång. Julen blev i år inte så vilosam som den brukar vara. Hela familjen låg sjuka om vartannat. Förkylningar och magsjukor på löpande band. I princip var det bara jag som klarade mig... fram till nu. Har åkt på en förkylning med en tråkig hosta.

Vad gäller jobbet så har jag delvis fått ett nytt. Har fått en deltid kontorsjobb som kompletterar mitt andra. Är inte helt bra i ryggen men Försäkringskassan beviljar inte mer sjukpenning så det är snällt att jobba på. Uppdelningen som jag fått kommer nog ändå att fungera. Håller tummarna så in i den.

Känns ändå väldigt skönt mentalt att inte längre vara sjukskriven. Bara det är ett stort lyft. Hela familjen har fått ta ett stort lass som tagit mycket kraft. Hoppas nu på att det blir ljusare framöver.

Kommentarer
Postat av: Lena

Önskar er/dig allt gott och håller tummarna för att det ska fungera för dig.Kram Lena

2009-01-25 @ 18:58:31
URL: http://lenjangel.webblogg.se/
Postat av: Ior

Lena: Tack min vän! Det har fungerat riktigt bra de senaste veckorna. Visst finns värken där men den är hanterbar.



Kram /Ior

2009-01-31 @ 23:55:40
URL: http://ior.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0