Små funderingar

Ibland är det inte lätt med relationer och kommunikation. Eller rättare sagt, det är nog det svåraste som finns. Så mycket det kan ge när allt flyter på och fungerar. Glädje, ork och energi. Tyvärr kan det på motsvarande sätt tömma en så in i den om det inte fungerar.

Kan det vara så att vissa relationer bara inte fungerar. Eller finns det hopp för allt. Jag vill tro att det finns en lösning på nästan alla situationer. Ibland tvivlar jag, för hur mycket energi ska man ge.

Jag får lov att klura vidare på det här.

Annars har den här dagen varit riktigt bra. En vunnen fotbollsmatch (7-1 till 10-åringens lag) och en massa mys med familjen. En trött älskling somnade helt utslagen strax efter klockan 20. Fotbad och fotmassage tog nog ut sin rätt *ler*. Själv hoppas jag att jag kan sova utan allt för många avbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0