Vintern tillbaka

Det är nästan så man kan tro att vintern är tillbaka idag. Inte för att det har kommit speciellt mycket snö, den har dessutom hunnit smälta bort, men i alla fall.

Har haft en dag som inte varit så uppåt direkt. Inte blev det bättre av min tur till affären. Lagom när jag plockat ihop det jag skulle ha och stod i kassan för att betala upptäcker jag att mitt betalkort inte ligger i plånboken. Ursäktar mig och återvänder hem för att hämta det. Vänder tillbaka och betalar.

I övrigt har dagen bara gått. Nu börjar en ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hur mår du min vän?

2007-04-12 @ 00:44:39
Postat av: Lena

kram kram till dig Ior!

2007-04-12 @ 23:10:17
Postat av: Anna Jonsson

:/

Postat av: Ior

Lena: Kram till dig med!
På det stora hela är det bra med mig. Ryggen har både bra och sämre dagar. Idag har det varit en sämre.
Hoppas att allt är bra med dig i alla fall.

2007-04-13 @ 23:56:36
URL: http://ior.webblogg.se
Postat av: Ior

Anna: Välkommen!

2007-04-13 @ 23:57:43
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0