Utmanad

Jag har blivit utmanad att svara på dessa frågor av Rita. Med risk för att låta som en reklam för 3.

Här är de:

3 saker som jag gillar:
Familj och vänner
Musik
Grekisk mat

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Våldet i samhället
Hur illa en del barn har det
Mobbing

3 viktiga saker i mitt rum:
Klockradion
Penna och papper på sängbordet
Mina kuddar och mitt täcke

3 slumvis valda fakta om mig:
Jag är blind på ena ögat
Jag är optimist (för det mesta)
Jag är fortfarande ung (till skillnad mot vad en del antyder *ler*)

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Åka till Hawaii med min älskade hustru
Göra en skiva
Köra en sportbil

3 saker som jag kan göra:
Göra tårtor
Köra bil
Stå på ett ben och knyta skon

3 saker som jag inte kan göra:
Läsa tankar
Stå på händer
Hjula

3 saker som jag säger mest:
Det är inte lätt när det är svårt, å andra sidan är det inte svårt när det är lätt.
Shit pommes frites
Eller

3 kändisförälskelser:
Birgitte Söndergaard
Elisabeth Shue
Sandra Bullock

3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
Tanten
My
Den tredje får jag be att återkomma med senare


Kommentarer
Postat av: Rita

Se där ja,, jag visste det! Nu känner jag ju dej då? Eller? *skrattar gott*
Du, jag började en ny blogg
www.atir.blogg.se/samlarobjekt
funkerar inte så bra, än,, men är det nått du samlar på?

2005-09-26 @ 23:39:07
Postat av: Rita

Hörre du,, jag ser inte att du pingar din sida,,stämmer det? Då ser vi ju inte när du uppdaterar med nått nytt!
Gå till www.nyligen.se
fyll i det som står, enkelt,,sen kan du själv direkt se där när andra upptaderar! Är det nått, så hör av dej!

2005-09-26 @ 23:43:40
Postat av: tanten

Men ojsan!! Så glad jag blir...ska ta tag i det i kväll....eller nu, får se hur långt jag hinner...

Tack du!/tanten

2005-09-27 @ 15:04:04
Postat av: Ior

Rita: Pinga? Har hört talas om det men inte lärt mig än *generad* Lovar att bättra mig på den punkten.

Tanten: Var så god. Kul att kunna glädja dig!

2005-09-28 @ 00:01:36
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0