Summering

Innan jag lägger mig tänkte jag att jag skulle berättta hur det gick för 8-åringen. Vi kom till sporthallen och anslöt oss till de andra. 8-åringen gick till sina lagkamrater och väntade. Vi var tidiga så det blev nästan en timmes väntan.

Matcherna som spelades blev resultatmässigt tre raka förluster. 8-åringens tränare hade informerat om att lagen som de skulle möta hade spelat ett år mer än vårt. Vårt lag kom inte igång som det skulle förra året utan kom igång nu i höstas. Resultatet verkade inte störa killarna, de hade kul i alla fall. Precis som det skulle vara.

Nej, nu väntar kudden. Förkylningen har tagit på krafterna. Hade det inte varit för att 8-åringen hade sin första match idag skulle jag legat i sängen. Det var ändå viktigt att följa med kändes det som.

Kommentarer
Postat av: Kimmi

En stor applåd ska du ha för att du hängde med pojken på matcherna! *tummen upp!*

2005-12-19 @ 00:12:39
URL: http://www.kimmi70.blogspot.com
Postat av: Ior

Kimmi: Tack! Stora stunder för barnen ska upplevas tillsammans. Så har vi alltid resonerat *ler*.

2005-12-19 @ 00:18:49
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0