Snörvel

Nu är det bedrövligt. Igår kväll tänkte jag att jag skulle börja på nya Harry Potter boken. Spännande tänkte jag.

Nu var jag tydligen så slut i kroppen att jag bara kom några sidor i början. Sedan sov jag. Släckte lampan redan vid halv tio. Vaknade vid halv tolv och trodde att jag sovit hela natten till ungefär 5. I vanliga fall hade jag varit överlycklig. Många fler timmar att sova. Nu kändes det bara jobbigt. Förkylningen gör det jobbigt på nätterna.

Gör ett nytt försök i kväll, så får vi se.

Kommentarer
Postat av: Gsan

Oj oj oj..harry Potter har jag inte läst men sömnslös har jag varit..inget kul alls..

mvh Gsan

2005-12-20 @ 21:39:00
Postat av: Ior

Gsan: Nej, det är inte kul. Nu sov jag en del så jag var väl partiellt sömnlös. Eller hur man ska uttrycka det. Sov väldans oroligt i alla fall.

2005-12-20 @ 21:59:04
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0