Så är det åter stilla

En mycket intensiv helg börjar dra sig mot sitt slut. Jag och min älskling firade 10 årig bröllopsdag i fredags. Igår samlade vi familj och vänner till en fest. Efter lite panik över att inte känna att maten skulle bli klar gick den av stapeln.

En stillsam men rolig fest blev det. God mat och mycket trevliga stunder tillsammans. Kvällen gick fort och gästerna droppade av en efter annan. Vid ca 23.30 var vi hemma igen. Vi hade vänner som sov över och vi satt och pratade fram till klockan två innan vi kände att vi bara behövde sova.

I morse klev vi upp och åt frukost. Våra vänner packade sina saker och sen bar det av för att städa lokalen vi hade festen i. Vinkade av våra vänner innan vi städade klart. För cirka en timme sedan var vi hemma igen.

Lilleman ligger och sover middag och älsklingen och 10-åringen är och hälsar på hos en familjemedlem. 8-åringen är hos en kompis. Här sitter jag en stund innan jag också ska vila mig lite.


Kommentarer
Postat av: Lena

Så gott att allt lyckades så bra!
Ha nu en riktigt bra kväll Ior och en bra måndag!

2005-12-04 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0