Varma dagar

Så lagom till värmen kommit tillbaka ser jag att nästa vecka ska bli kall och regnig. Precis lagom till skolavslutningarna vilket är lagom kul. Håller bara tummarna för att det är uppehåll under barnens avslutningar. Blir lite mysigare så.

Var inne i stan igår på studentfirande. Vilka minnen det kommer tillbaka. Och med blandad känsla kommer jag fram till att det är 20 år sedan jag själv tog studenten. En rolig och fin dag hade vi under gårdagen.

Idag har det varit lite lugnare och kvällen avslutades hos mina föräldrar som bjudit in på middag. Det blev jag och de två största barnen som åkte dit. De två yngre har haft feber idag och fått tagit det lugnt hemma med älsklingen.

Nu får det lov och bli sängen för mig. Tre dagar med ryslig värk har tagit på.

Kommentarer
Postat av: Lena

låter inte så bra min vän.Hoppas värken ger med sig ...

Kram

Lena

2008-06-10 @ 23:29:05
URL: http://lenjangel.webblogg.se/
Postat av: Ior

Lena: Det tog sin tid och sedan har det varit fullt upp med avslutningar och annat.



Har idag varit på sista vattenträningen före sommaren. Blir tomt ett tag :-)

Kram /Ior

2008-06-16 @ 22:57:16
URL: http://ior.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0