Trötta barn

Ikväll är barnen riktigt trötta. Den här söndagen har varit 1 timme längre. 1-åringen somnade för en liten stund sedan helt utmattad och lilleman har precis gjort sig iordning. Sover strax han med.

11-åringen har varit och spelat handboll hela dagen och kom hem hellycklig. På de tre matcher de spelat hade de gjort 78 mål och släppt in endast 9! Låter som rena fantasisiffrorna men lyckan bevisade det.

13-åringen sover över hos en kompis i natt. Passar på nu när det är höstlov.

Väntar på älsklingen som jobbar just nu. Hoppas jag håller mig vaken till hon kommer hem.

Nu blir det "Hål i väggen" en stund.

Strax läggdags

Kort sammanfattning av dagen är att den tillbringades med att försöka mota bort värk och vila. Natten som var blev inte direkt sömnfylld då jag låg och vred och vände mig på grund av värk.

Sitter nu och samlar ihop mig inför att försöka få en bättre natt med mer sömn.

Sov gott...

Härlig höst

Tänk att så här efter en regnig helg har vi haft ett par dagar med riktigt härligt höstväder. Solsken och klar luft. Kan inte bli mycket bättre på väderfronten.

Annars går allt sin gilla gång här. Full fart med barnen och lilleman och ettåringen blir bara större. Så mycket glädje och fart. De större jobbar på med skolarbetet och fritidsintressena.

Nu till sängen...

RSS 2.0