Ordfattigt

Tänkte precis skriva ett inlägg. Lite bedrägligt inföll sig en känsla av att inte veta vad jag skulle skriva om. Allt försvann bara. Känns lite som den här arbetsdagen. Eftermiddagen känns som inget blev gjort. Vet visserligen att det inte är så.

På eftermiddagen hade jag en avkopplande stund. Fick ryggen och axlarna genomknådade och masserade. Mycket välbehövligt var det.

När jag kom hem hade familjen ordnat med en mysig middag och en god kaka. Lite mys tillsammans så här på alla hjärtans dag. Lite senare åkte älsklingen till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ibland hittar orden inte ut.De finns där men får ett stopp, ett rödljus och så vilar man lite i skenet av väntan...
så blir det grönt och så åker man igen...
kram på dig och allt gott till dig Ior.Jag har varit lite låg den sista tiden...

2007-02-16 @ 17:45:28
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Ior

Lena: Lite av en ordstockning minsann. Väntar och vilar under tiden.
Hoppas den låga känslan lättar av inom kort.

2007-02-17 @ 12:25:46
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0