Iors transportfirma

Idag har jag känt mig som en transportfirma. Har hjälpt min pappa att köra ut virke till deras husvagn. Jag som aldrig kört med släpvagn förut. Jag måste säga att det gick bra ändå. Stannade en liten stund på fika innan vi körde tillbaka släpet. Därifrån var det transport av en 9-åring till ett kalas. Under tiden åkte vi och handlade en del saker.

Hämtning av 9-åring och färd till älsklingens syster och familj. Vi var ditbjudna på födelsedagsfika. När vi kom hem för en stund sedan åt vi lite mat och nu ska vi försöka koppla av en liten stund. Och pusta ut efter intensiv vecka. Imorgon väntar städ och förberedelser inför en födelsedag på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0