Segt är rätta ordet

Idag känns det oerhört segt måste jag säga. Kroppen är trött och det känns som ludd i huvudet. Nej, det är inte dagen efter. Fast i och för sig det är det ju beroende på hur man ser på det.

Igår var vi till älsklingens mamma och hjälpte till med städ och fixande. Mycket är det som ska göras, mycket behöver rensas och det behöver städas ordentligt. Så hela lördagen gick åt till det. När vi avslutade för dagen gick luften ur oss. Väl hemma åt vi tacos och tittade på TV. Somnade inte på en gång, tankarna for omkring.

Så idag blir det att ta det lugnt. Vi har pratat om att ta en promenad i skogen. Så lite som möjligt ska göras idag.

Kommentarer
Postat av: Gsan

Plockade lingon och kikade på film ...ägnade vakna timmar till vårt barn-barn--Lingon & blåbär promenad i tysta skogen
Filmen HeartbrakeHotel, hyrde , summering:...över-reklamerad sa hon, jag,... som är en kvinna*
Glada skratt, ...minns , och kommer aldrig att glömma*

2006-08-28 @ 00:27:35
Postat av: Ior

Gsan: Låter som en mysig helg. Tittade själv på första delen på Berättelser ur Den oändliga historien. En nyinspelad film med anknytning till Den oändliga historien från 80-talet.

Heartbrake hotell har jag tyvärr inte sett ännu.

2006-08-29 @ 20:22:38
URL: http://ior.webblogg.se
Postat av: Lena

fniss vad gott ni pratar här inne...hör er och funderar över hur det skulle vara om man kunde lägga in lite prat i bloggen också...hur låter du Ior? hur Gsan låter vet jag och det är oerhört gott...

2006-08-31 @ 23:05:03
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Ior

Lena: Ja du, hur ska jag beskriva hur jag låter. De senaste dagarna har jag låtit som en blandning av tröskverk, raspig bluesröst a la Roffe Wikström och för mycket rök/whiskey. Annars, i normala fall, lite som Tom Hanks... Fniss, nej det här var för svårt att säga. Har ingen aning om hur jag ska beskriva hur jag låter.

2006-09-02 @ 21:44:44
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0