Då är veckan påbörjad

Jag vaknade i morse av att lilleman stod vid min sida och sa: "Lälling, pappa göra lälling!"
Trött staplade jag ner och gjorde i ordning hans morgonvälling. Fint, tänkte jag, då kan jag lägga mig och dra mig lite till. På vägen tillbaka kom jag och tänka på att det var idag som 8-åringen och 10-åringen skulle fotas i skolan. Hår skulle fixas och kläder på. Eller vilken ordning det nu skulle vara...

Nåja, morgonen flöt på. Lämnade lilleman på förskolan innan jag åkte till jobbet. Kom dit med känslan av att "det-är-massor-att-göra-men-vad-är-det-egentligen-jag-ska-göra-jag-tror-jag-hellre-går-hem-och-lägger-mig" (hu vilken mening). Dagen rullade på och hem kom jag till slut.

Vi skulle titta på film ikväll tänkte vi. "Shall we dance" med Susan Sarandon, Jennifer Lopez och Richard Gere. Slutade med att hustrun somnade och jag tittade på CSI.

Nu sitter jag här en stund innan jag ska lägga mig. En liten stund *som om jag tror på det själv*


Kommentarer
Postat av: Lena

den filmen slutar inte som vanligt...det gillar jag...

2005-09-19 @ 23:28:14
Postat av: Ior

Ja, hela filmen är mysig. Håller med dig om slutet.

2005-09-19 @ 23:34:48
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0