Mycket nu

Förutom en intensiv helg, ont i ryggen och en massa att göra på jobbet så är det ganska bra. Solen har tittat fram idag igen. De varma strålarna värmer våra vinterruggiga kroppar.

Värmen lockar fram och piggar upp. Så även humlor. Det fick lilleman bittert erfara idag. En humla valde att sätta sig på hans öra. I ren reflex viftade han till och resultatet blev ett ömt finger och en massa gråt.

I morgon kväll väntar ett möte som tar mycket tid i tankarna just nu. Nervöst men det ska gå bra. Har suttit hela kvällen med förberedelser. Blir lite spännande ändå...

Kommentarer
Postat av: Gsan

Tänker på dig , smärta och .....Idag hade vi en solig dag här ,en vacker vårdag, jag hoppas du hade det mé, en klen tröst men hoppas det onda du känner snart ska gå över. Allt det bästa mvh G

2007-03-29 @ 22:29:14
Postat av: Ior

Gsan: Tack min vän. Solen sken även hos oss igår. Även idag. Måste säga att det är skönt att det är vår.

Smärta, ja det är trist. Igår trodde jag att det var på väg att lätta och så kom natten. Minsta lilla jag rörde mig så högg det och jag vaknade. Hela dagen idag har jag gått med ännu värre värk. Jag har fått övningar som ska underlätta och lindra. Håller tummarna för dem.

Många hälsningar till dig med.

2007-03-31 @ 00:13:54
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0