Nu är det dags

Har hållit det för oss själva en tid. Sugit på karamellen som de säger. Mitt i allt det som varit med ryggen och sjukskrivning med mera finns det ändå bra saker. Riktigt bra saker.

Har liksom känt att jag gått omkring och myst de senaste månaderna, ja det är faktiskt så länge. Men nu känns det som det är dags att nyheten blir lite mer officiell.

Det är så att vi väntar en liten skrutt. Eller rättare sagt har älsklingen en liten skrutt i magen. Än så länge kallar vi den skrutten, tills vi vet vad det blir.

Det har varit en av anledningarna till att älsklingen varit extra trött den senaste tiden. Har inte blivit så många sena kvällar förutom när hon jobbat.

Det mesta av det praktiska är fixat. Vi har fixat säng, babyskydd, bilstol, barnvagn och inte minst en annan nyare bil. Det ställde lite andra krav på bil nu när vi blir 6 stycken i familjen. Man får ju inte plats i en vanlig personbil längre.

I vilket fall som helst ska det bli himla roligt.


Kommentarer
Postat av: Gsan

Omfamning och kram , stort grattis och lycka till !!! Jag blir rörd av livet som ni bär.
Önskar dig och de dina en fantastiskt skön sommar Ior, åhh vilken lycka !
mvh G

2007-07-15 @ 20:08:18
Postat av: Gsan

Omfamning och kram , stort grattis och lycka till !!! Jag blir rörd av livet som ni bär.
Önskar dig och de dina en fantastiskt skön sommar Ior, åhh vilken lycka !
mvh G

2007-07-15 @ 20:09:03
Postat av: Ior

Gsan: Jättetack!
Det är fantastiskt roligt. Och hittills har sommaren varit bra förutom att det regnat massor.
Kramar / Ior

2007-07-15 @ 21:04:53
URL: http://ior.webblogg.se
Postat av: Gsan

Regnat har det gjort här med, men solen tittade fram av dina sköna rader, minns mina egna graviditeter med stor värme, det är magiskt , att få vara med om , omfamna din kära fr mig.
Jag förstår dig ang vädret , men miströsta inte för nu ska du se att det vänder , jag såg en stooor sol på väderkartan ikväll!
mvh G

2007-07-16 @ 01:29:54
Postat av: Lena

Grattis min vän!

2007-07-21 @ 16:06:50
Postat av: Ior

Lena: Stort tack!!

2007-07-28 @ 17:51:26
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0