Dumma pappa

Ibland är det bara så att det bara blir fel. Och idag känns det som ett sådant tillfälle. Dagen började utomordentligt med att lilleman blev riktigt arg för att någon burit in honom till hans säng efter det att han somnat. Först trodde han att det var mamma som flyttat på honom, fick krypa till korset och erkänna att det var jag som gjort det. Sedan var han arg på mig så det slog blixtar runt om.

Kom till jobbet med känslan att jag bara ville låsa in mig i en skrubb och inte komma ut mer. Som tur var dagen inte helt ur led. Visst en del trassel med sjukdomar men det mesta är löst.

Kommer hem efter jobbet och lilleman kommer rusande och säger förlåt pappa vilket värmde väldigt. Detta för att minuten senare var det dumma för hela slanten igen. Just nu känner jag mig som den lägst stående pappan på skalan.

Nu går jag och lägger mig och hoppas på att morgondagen blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0