Vill ha värmen tillbaka

Känner mig så ruggig och det blir inte bättre av vädret. Det blåser och någon enstaka snöflinga syns.

Lilleman och jag har en dag tillsammans idag. Han verkade så trött igår efter förskolevistelsen så jag tänkte att eftersom jag ändå är hemma kan han få vila en dag extra. Och i kväll ska hela familjen ha en mysmiddag. Älsklingen är ledig i helgen.

Håller i alla fall mina tummar för att meterologerna håller vad de sagt om helgen, att en del värme skulle komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig.. det är kallt och inatt snöade det, det var åter vitt,,, under dagen har snöflingor dansat utanför fönstret men nu ligger de dock inte kvar. Allt gott till dig och familjen!
Lena

2007-04-20 @ 23:21:41
Postat av: Lena

Hur är det med dig vännen?

2007-04-23 @ 23:10:22
Postat av: Ior

Lena: Det har varit lite mycket de sista dagarna. Ryggen spökar och mycket annat att tänka på. Har inte haft ork med så mycket skrivande.
Annars är det okej.

2007-04-25 @ 20:39:07
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0