Kraftlös

I morse hade jag lite tur ändå. Vaknade tidigt och vände mig om för att titta på klockradion. Upptäckte då att den var helt svart. Strömavbrott. Fick lite hicka och gick ner för att titta på mobiltelefonen vad klockan var. Den visade halv 6. Kunde dra en lättnadens suck och gick och la mig en liten stund till.

Resten av dagen har flytit på bra och efter ett sent möte kom jag hem. I det närmaste för att byta av älsklingen som skulle jobba inatt. Tråkväder att åka iväg i, regn som öste ner.

Kommentarer
Postat av: Gsan

önskar dig en fortsat bra fredag och helg, mvh G

2006-10-06 @ 19:08:33
Postat av: Ior

Gsan: Önskar dig detsamma! Sköt om dig och de dina. Saknar att läsa din blogg. Kram / Ior

2006-10-08 @ 09:13:01
URL: http://ior.webblogg.se
Postat av: Gsan

Min blogg ligger i dvala tillsvidare..kanske tar nya tag nån dag. Kram / mvh G

2006-10-08 @ 17:18:17
Postat av: Ior

Gsan: Okej, då förstår jag. Ta den tid du behöver, ser fram mot den dag den kommer åter. Kram / Ior

2006-10-08 @ 21:19:27
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0