Barngymnastik

I morse var jag med lilleman på hans gympa. Som vanligt vill han inte vara med utan sitter och iakttar det hela. Känner igen mig själv i det från då jag var barn. Jag skulle alltid titta på innan jag själv deltog. Nu har det varit riktigt rörigt i hans grupp. Ledare som inte kunnat fånga barnens intresse och dessutom lagt nivån för högt.

Nu har de försökt att lösa det med nya ledare som tyvärr inte blir samma varje gång. Ännu rörigare blir det... Tveksamt om lilleman kommer att acceptera det. Kanske han gör det, vad vet jag.

Jag tror att vi helt enkelt får lösa lillemans aktivitet på annat sätt. Härliga lekstunder i skogen ger nog mer kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0