Rolig dag

Idag har det varit en riktigt rolig dag. Många utmaningar och intressanta händelser. Extra roligt var det med ett par kommentarer som värmde mitt hjärta. Kommentarer som gav inspiration. Det är så kul när det man gör uppskattas.

Väl hemma möttes jag av en mycket arg lilleman. Han måste ha varit trött för det var livat en lång stund. Först efter lite mat och en hel del trixande så blev han på bättre humör. Kvällen avslutades med godnattsaga och lite tittande i en bok och vips så sov han.

Sitter just nu och slötittar på en film. Ska snart gå och lägga mig. I morgon väntar en ny dag med nya utmaningar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt Ior....Blir glad att ta del av dina rader, du sprudlar...så gott...

2006-05-04 @ 00:44:36
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Gsan

Jag mötte en liten , Lilleman idag, vi trodde att vi hade klurat ut hur vi ska träffas oftare och börja med gonatt a la mommo o moffa, då vi har en del mil emellan oss, så vi använde oss av teknikens under , men vem e bullibompa ?
Jo, jag i en webcamera!

Små kommentarer visst värmer dom gott, det är en rikedom Ior!

kram mvh G

2006-05-05 @ 00:13:35
Postat av: Lena

Hoppas allt är väl...

2006-05-06 @ 22:00:04
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Ior

Lena: Jo, allt är bara bra! Problemet har bara varit att webblogg har inte velat fungera samtidigt som jag haft tid att skriva. Seghet och felmeddelanden har mött mig.

Gsan: Tänk vad tekniken kan göra, en mommo till en bullibompa...*ler* Fiffig sätt annars att kunna krympa avstånd. Hoppas att helgen varit bra!

2006-05-06 @ 23:58:12
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0