Och regnet det bara öser ner

Och så har det gjort mest hela dagen tycker jag. Mitt på dagen kom ett åskväder och levde om. Lagom till jag skulle sluta och åka till ett möte så började det regna ännu mer. Kom fram lagom blöt efter cykelturen.

Efter mötet åkte familjen och åt middag på restaurang. Vi hade lovat 10-åringen det när gipset tagits av. För idag äntligen var det dags. 10-åringen var så glad. Det blev en trevlig middag med god mat.

Har suttit och jobbat av lite pappersarbete efter det att barnen lagt sig och nu sitter jag och kopplar av en stund innan läggdags. Det är snudd på att man somna mellan postningarna här, för nu är det segt... igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0