Helgen

Som jag skrev i förra inlägget har det varit fotboll för hela slanten i helgen. 9-åringen har spelat 8 matcher under lördag och söndag. Helt slut när vi kom hem. Att spela i närmare 30 graders värme i strålande sol kräver en hel del. Att vara med och titta på var tillräckligt krävande.

Det gick ganska bra för dem och de hade riktigt kul de här dagarna. Som föräldrar har det varit kul att se deras spelglädje och hur de snappat upp saker från sina idoler. Hur de försöker trixa med bollen, deras gester när de gjort mål och allt annat.

9-åringen var också nöjd över att ha gjort totalt 8 mål under sina matcher. Stoltheten inom mig växer när jag ser glädjen.

Nu väntar sängen igen. Jag var så övertrött att jag somnade till lite för att vakna en stund senare. Kunde inte somna om då men ska göra ett nytt försök nu.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0