Läsning

Har påbörjat läsningen av Da Vinci koden. Det lilla jag läst hittills verkar lovande. Boken fångar uppmärksamheten från första kapitlet vilket jag tycker är viktigt. Spänning och klurigheter minsann.

Boken har fått stå till sig i bokhyllan sedan i julas. Det verkar som böcker jag köper eller får behöver göra det innan jag läser dem. Eller så beror det på att jag läser en hel del jobbrelaterad litteratur. Som avkoppling är det skönt att bryta det och det passar extra bra på semestern.

Kommentarer
Postat av: Lena

Känner igen detta...har inte läst den här men just nu borde jag göra det då jag är i uppror mot vissa delar inom ett visst kontext...där falskspel och hyckleri tillhör deras vardag bakom lismande leenden och illvilliga tankar som förgör, förstör och förför...

2006-07-04 @ 00:02:51
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Ior

Lena: Låter inte roligt alls. Håller tummarna för att det går bra.
Boken är i alla fall spännande.

2006-07-04 @ 19:29:11
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0