Utmanad

Har precis blivit utmanad av Lenjangel så här kommer svaren efter bästa förmåga. Tyvärr är de jag tänkt utmana redan utmanade så jag får försöka återkomma med den senare om det går.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Änglagård
2. Änglagård - andra sommaren
3. You got mail
4. Strul
Fyra ställen där jag bott:
1. Umeå
2. Uppsala
3. Uppsala
4. Uppsala
Fyra tv-program jag gillar:
1. CSI
2. Fame factory
3. Simpsons
4. Dr Phil
Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Karlstad
2. Klövsjö
3. Östersund
4. Växjö
Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet
2. Webblogg
3. Alta Vista
4. Expressen
Fyra favoriträtter:
1. Grekiskt
2. Färsbiffar, löksås och potatis
3. Kycklingfilé i örtsås med ris
4. Fläskfilé i paprikasås
Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. Under ett parasoll i värme och sol
2. Lastberget
3. I en varm källa på Island
4. På en pub i London
Självklart skickar jag dessa frågor vidare till:
Se ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0