Helgen så långt

I fredags var vi till min syster. Hennes man fyllde år. Det blev en kväll med god smörgåstårta och prat.

Fick lite julpynt av vår mamma. Sånt vi hade när vi var små, vad med minnen det satte igång.

Igår var det så dags för att titta till bilen. Som det nu verkar ska det vara okej, peppar peppar... Hoppas nu att bilbesiktningen tycker samma sak. Skulle inte bli så glad annars.

Sedan var det dags att hjälpa till med en flytt. Det hela gick väldigt smidigt och vi var klara på ca 4 timmar. När jag kom hem då kom tröttheten med besked. Vårt försök att titta på film blev att jag inte kunde hålla mig vaken utan somnade tidigt igår.

Kommentarer
Postat av: Lena

Minnesbilder, tänk vad det kan rendera i.

2006-01-15 @ 10:58:58
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0