Vart är vi på väg?

Vi hade en intressant diskussion idag. Om människors grundläggande behov och vad som händer när de inte blir tillgodosedda. Ett av de behoven är att få uppmärksamhet. Det som blev intressant var när diskussionen hamnade på alla dokusåpor. De utnyttjar verkligen det behovet till max. Kan jag inte få uppmärksamhet på annat sätt kanske jag kan vara med i den och den dokusåpan.

Kan det vara så att människan idag får så lite av uppmärksamhet av omgivningen att dokusåpan blir som en "sista väg ut"?

Kommentarer
Postat av: tanten

Det är jag nog övertygad om...

2005-10-01 @ 00:51:43
Postat av: Lena

Ja nog är det en av orsakerna. Nu har jag skrivit om detta inne hos mig för det blev ett långt inlägg…

2005-10-01 @ 01:04:56
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Rita

Nä, här har jag en helt annan förklaring,, men den är lång, och klockan mycke, så det ids jag inte gå in på,,sorry!

2005-10-01 @ 02:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0