Med hjärtats egna ord

Med hjärtats egna ord

Jag har lyssnat mycket på musik den senaste tiden. Musiken är en värdefull del av mitt liv. Tycker om att lyssna till texter.

Här är en liten bit ur "Med hjärtats egna ord" som Josefin Nilsson sjöng i melodifestivalen. Tyckte låten var okej men inte så mycket mer då. Nu efter ett antal lyssningar växer den mer och mer.

"...Jag vill va där du är
Jag vill leva och växa där
Skriva en framtid ihop
Med hjärtats egna ord..."

Lyssna gärna och låt texten ta er med...

Kommentarer
Postat av: Lena

Ainbusk och Josefin är härliga kvinnor med mycket djup och en närhet till livet. Håller med dig om denna text...den berör...Fin bild du har lagt in...den kändes nära till texten...

2005-09-19 @ 23:30:57
Postat av: Ior

Tack Lena. Kändes som den skulle var rätt bild.

2005-09-19 @ 23:33:09
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0