Återkoppling till gårdagen

Lite kortfattat så är huvudvärken kvar. Jag jobbade hela dagen idag av en enda anledning, att inte sätta kollegorna på pottkanten. Blir den här natten likadan blir det att ligga hemma i morgon. Får helt enkelt sparka ut det dåliga samvetet. Jag måste ju fungera ordentligt för att kunna jobba.

En stor ljusglimt idag var när jag kom hem. Genom fönstret hör jag min fru säga, "pappa är hemma nu!". Det följt av lillemans rop "Paappaa!!". Jag väntar lite för han brukar vilja öppna dörren själv. Dörren går upp och där tittar lilleman ut iklädd en Teletubbiedress. Hur söt som helst var han. Sen sa han "Pappa in" och släppte in mig. Gav mig sen en härlig kram. Det mottagandet vägde upp mycket av den uttmattade känsla värken gett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0