På väg hem

På väg hem hade det börja skymma. I spåret efter en varm dag börjar en lätt dimma lägga sig i den allt kyligare luften. Stadens ljus blir likt stjärnor mot en mörkblå himmel.

Då sitter jag där med lite blandade känslor. Känner mig till största del glad, positiv och tacksam över livet. Ändå finns där en vag känsla av något. Ni vet, det där som man inte riktigt kan sätta fingret på. Kanske kommer jag på vad det kan vara för något så småningom. Kanske inte.

Tänkte i alla fall att jag ska utgå från att se tillvaron från en positiv och ljus sida. Försöka att njuta av små stunder av glädjeämnen.


Kommentarer
Postat av: Lena

du är så klok...

2005-10-31 @ 23:29:43
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Gnosan

Känner igen den där stämningen som kan gripa tag ibland, få en at krypa ihop lite, skärma av, det är just då man mår som bäst av ett soligt leende eller en liten kram!så e det för mig, kanske för dig.. Kram / mvh G

2005-10-31 @ 23:36:22
Postat av: Gnosan

Anar en viss oro..är det bredbandet eller är det allvarligare än så?

2005-11-01 @ 20:51:29
Postat av: Ior

Gnosan: Nej, bredbandet är det inte. Det är bara en vag känsla just för tillfället.

2005-11-01 @ 22:42:34
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0