Musikberoende

Börjar nästan tro att det är så. Upptäckte på vägen till jobbet i morse att jag glömt Mp3-spelaren hemma. Tyvärr var det stressigt så jag hann inte vända för att hämta den. Fick helt enkelt klara mig utan idag.

Rasten kom och jag saknade spelaren. Satt och försökte skriva några rader istället. Orden ville tyvärr inte komma fram på något kreativt sätt. Tänkte att det var bättre att skriva något än att inte skriva alls. Det brukar lossna till slut.

Kommer lägga spelaren i jackfickan direkt i morgon bitti. Dagens miss vill jag inte återuppleva. Vill ha sällskap av Peter LeMarc, Paul Carrack, Erik Gadd och Mauro Scocco.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Ior!
Har haft datastrul men är tillbaka med nya tag och friska krafter...
Håller med dig med den härliga upplevelse det är med musiken, man får ett klart behov, det har jag i bilen upp till Stockholm, om jag glömmer cd eller plockat ut stereon så fattas den mig oerhört...

2005-10-21 @ 11:07:11
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: tanten

Finns inget bättre än...*Poppa fort och köra högt"

2005-10-21 @ 13:13:30
Postat av: Ior

Lena: Välkommen tillbaka! Musik är viktigt.

Tanten: Håller med!

2005-10-22 @ 09:33:45
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0