Lite uppdatering

om de senaste dagarna.

Under de här dagarna som gått har det varit fullt upp. Lilleman har varit krasslig och som jag skrev tidigare har jag själv haft en hel del huvudvärk. Det här har gjort att jag prioriterat mig själv och familjen.

Kulmen var igår kväll. 10-åringen och två av hennes kompisar skulle hålla en fest för klassen. Blev ett rätt stort arrangemang där vi som vuxna var med för att se till att allt flöt på. Det kändes i benen kan jag lova.

Nu är lugnt i alla fall. 8-åringen och 10-åringen är hos mina föräldrar och ska sova över. Vi har fått en liten frizon på nästan ett dygn. Ikväll väntas plankstek och lite god dricka. Lilleman får hänga med på potatismos och korv eller något annat smaskigt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Så gott att du är på banan igen Ior.
Det här är ett fenomen som jag funderar lite över. Vi känner inte varandra men ändå så gör vi det.man bryr sig om någon inte har det bra, mår bra etc.
Ett forum som bloggen ställer också mycket på sin spets. Hur reagerar omgivningen, läser era vänner bloggarna, släkten? Familjen? vad tolkas in vem äger makten över ordet igen...

2005-10-29 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0