Ett annat perspektiv

Idag känns jobbet riktigt avlägset. Har faktiskt kunna träna in förmågan att stänga av tankar på jobbet. Ja, nästan i alla fall, jag skriver ju det här nu. I vilket fall som helst är den här dagen himla skön.

Den började med att vi gick i morgonrock nästan till klockan 11. Sedan gjorde 10-åringen och jag oss i ordning för löpturen. Det var så himla mysigt och så där långsamt härligt. Att softa tillsammans utan att ha en massa måsten.

Kommer nog att försöka fortsätta att springa lite. Jag som alltid tyckt att det har varit det tråkigaste som finns. Men ändra sig, det brukar inte vara något problem.

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt med perspektivbyten...du har verkligen hittat in till dina rum killen...

2005-10-09 @ 01:34:41
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Ior

Lena: Tack! Har lärt mig se saker från olika perspektiv för att inte gräva ner mig för mycket i vissa saker.

2005-10-09 @ 15:42:20
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0