Reklamationer

Så! Bättre sent än aldrig. Det skulle man kunna säga om det här. Igår var det handling och lite ärenden. Vi fick åka om byta 10-åringens stövlar som gått sönder. Köpta för två veckor sedan. Väl hemma fick jag skruva upp lillemans sänglampa. Första natten som han sov i eget rum, stort var det.

Idag efter jobbet och middagen fick jag och 10-åringen åka och lämna tillbaka de nya stövlarna. De hade gått sönder idag! Begärde pengarna tillbaka och fick det. Köper inte skor där mer i första taget.

Åkte till en annan affär och köpte andra stövlar. 10-åringen måste ju ha något på fötterna nu när det är kallare ute. Vi hittade ett par som var jättefina.

Klockan nio var vi hemma igen, trötta och en aning slitna. Har gått och lagt mig en gång men är uppe igen då jag fått ont i huvudet. Nog är det typiskt.

Kommentarer
Postat av: tanten

*besvärligt* sånt där...

2005-11-24 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0