Fest

Var på fest igår. Kände mig inte direkt upplagd för det innan. Vi var inbjudna till en fest i en förening vi tillhört. Man hade bjudit in medlemmar från de första 10 åren.

Det blev en mycket trevlig kväll med mycket prat och god mat. Jag kom på mig själv att bara sitta och njuta. Satt och tittade på alla människor som med stor glädje umgicks och pratade minnen. Nya och gamla ansikten. Folk var glada över att ses, för många var det många år sedan de sågs senast.

Mycket trevligt var det.


Kommentarer
Postat av: Lena

Så gott att du kunde njuta av stunden Ior, tror vi behöver göra det så mycket mer än vad vi ger oss tid till att göra...

2005-11-27 @ 10:58:34
Postat av: Ior

Lena: Det var verkligen en stund av ren glädje. Att sedan dela stunden med min älskling gjorde det hela ännu bättre.

2005-11-27 @ 11:21:16
URL: http://ior.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0